Midsommar

Sköööönt!
Nu är man ledig några dagar igen.
Det börjar bli segt nu.
Det är som att gå i sirap, arbetsdagarna känns evighetslånga.
Jag som är sjukskriven på halvtid och endast arbetar 4 tim/dag borde väl inte klaga men guuuud såååå seeegt.
Det är alltid så här de sista veckorna innan semestern tycker jag.
Men nu har jag iallafall tre lata dagar framför mig.
I morgon ska vi bara mysa och äta gott, det känns härligt.
Kanske ta ett parti ALIAS, det var ett skojigt spel.
Det tycker t om jag, som i vanliga fall brukar vara måttligt förtjust i att spela sällskapsspel.
Om det inte regnar så kanske vi ska leta reda på vårt kubb i källaren och ta ett parti nere i parken.
På lördag så firar jag och Jonny brölloppsdag (17 år). Då vet jag inte vad vi ska hitta på, men nåt blir det väl.
Nu ska jag handla med Ludde. Måste skynda mig att flytta bilen så att jag inte får parkeringsböter...(igen).
Sen ska jag hem och börja med maten.
Idag blir det Paella också ska jag laga två pajer till i morgon en tacopaj och en kall västerbottenpaj.
Ludde ska hjälpa mig att laga mat, han är intresserad av det.
Hare bra och trevlig älg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0