Midsommarafton

15°C och mulet.
Det ser inte ut som om det är regnmoln på himmlen iallafall.
Alltid något.
kl är ju bara 7 så än hinner det hända mycket på väderfronten.
Egentligen spelar inte vädret så stor roll för oss. Om det regnar så stannar vi helt enkelt hemma.
Om det skiner upp på fm så tänker vi kaske gå bort till "högarna", till "Disagården", där kan man "picnica"
och klä en majstång.
Fast grabbarna är väl måttligt intresserad av sån´t.
De har det minst lika mysigt framför sina datorer.
Det är jag som tycker att de ska få lite kultur i sig, inte bara sitta och mögla framför datorn hela dagarna, varje dag.
Vi har bestämt att det skall vara datorförbud idag, vi ska umgås istället.
(Därför skyndar jag mig att blogga nu innan någon vaknar)
Knut och Minea kommer också att vara med oss idag.
Det blev ändrade planer. Jätteroligt tycker jag. Jag saknar min stora kille.
Jag tror även att hans bröder får lite roligare när Knut är hemma.
Nu har jag snart varit vaken i en timme utan kaffe!!, det är förfärligt.
Nu får Jonny vakna och koka lite kaffe till mig(annars måste jag göra det själv).
Nähä, ingen Jonny. Jag får väl fixa själv då.
Ha en underbart härlig midsommarafton alla glada.

Lite bilder på vår rekvisita för dagen:


Kommentarer
Postat av: Thomas

Tack för dom värmade orden - men kom ihåg - det är ju du som inspirar mig! Trevlig midsommar!

2007-06-22 @ 18:30:38
Postat av: Thomas

Inspirar!!! Tja, why not?

2007-06-22 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0