minisemester

Nu är jag ledig resten av veckan...sköönt. Idag och i morgon ska jag bara slappa.
Har redan handlat allt till studenten: presenter, mat, alkohol, studentskylt.
På torsdag ska här städas och lagas mat.
Då kommer också min kära syster yster.....*längtar*
Idag skulle man ha åkt på Sweden Rock Festival.....*suckar*  håhåjaja.
Det får bli nästa år.....NO MERCY!!
Cinis och Maggan...here we come.
HEAVEN AND HELL
Om det är fint väder på lördag så skulle man ta och sätta sig i stadsparken med en picnickorg.
Jag ska röntga knät på lördag också. Det är något hela tiden.
Jag tror att det vackra vädret skulle hålla i sig hela helgen.
HÄÄÄÄRLIGT!
Nu ska jag sätta mig på "ballen" med en kall cider.
image148


Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med lite minisemester :D

2007-06-07 @ 12:32:55
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0