Nä nu j....vlar!

Fortfarande inget internet....jag är ju helt handikappad.
Nu blir jag förbannad!! ska det måsta ta flera dygn att trycka på en knappjävel.
Tydligen får man bara kontakt med grannens nätverk på mornarna, jag försökte hela kvällen igår.
Idag jobbar jag tre timmar mellan 9-12, sen ska jag hem och sova.
Jag kan inte sova på nätterna.
Antingen så snarkar Jonny eller så är det en massa järnspöken som "spökar".
Det är mycket nu!
Det är jobbigt att få kraft när man inte kan sova.
Gårdagens teaterföreställning gick iallafall jätte bra.
Barnen är såååå duktiga.
Nina som bara läste den senaste bloggen trodde att jag brukar vara nervös att gå till arbetet...men så är det inte....hahahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0