Nu är det över...

image166

Ja, det var den helgen det.
Det har varit roligt, varmt och trångt. Men allt går ju med den rätta viljan.
Nu när allt är över och allt klaffade så är det skönt.
Skönt med lite vardag igen.
Jag är faktiskt mycket bättre i mitt knä också.
Jag har ju varit ledig länge och vilat ganska mycket, men jag hoppas att det inte bara är därför som jag inte har ont. Utan att jag faktiskt håller på att bli bättre.
I morgon ska jag träffa min läkare igen, så får vi se vad hon säger.
Jag var ju på röntgen i lördags, med de svaren får jag inte förrän om två veckor.
Idag är det fortfarande soligt här i Uppsala, men lite svalare....Sköööönt!
Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag väl ta hand om tvätten. Det blev en del lakan att ta hand om efter helgen.
Jag tror jag ska prova mig på en promenad också, nu när jag känner mig så bra i knät.
Senare åker jag och handlar(det skrammlar lite tomt i kylskåpet nu) innan jag hämtar Jonny på jobbet.
Bara för att man är sjukskriven på 50% så finns det inget utrymme för att lata sig.
När man tänker efter så har jag egentligen inte tid att arbeta heltid.
Det skulle vara skönt att gå ner lite i tid, man kanske skulle orka hålla snyggt här hemma då.
Pyss å kjam               image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0