S*E*M*E*S*T*E*R

Jag vill verkligen ha semester NU!
Det är sååå seeegt att gå där och vanka nu.
Sommarstäda ska man göra också. Varje år så lovar jag mig
själv att inte jobba de här första veckorna på semesterperioden.
Torka och städa överallt....bluähh.
Det är väl inte mitt jobb!!
Ikväll ska jag iallafall ut och dricka lite vin med Lena och Fia, DET ska bli trevligt.
Men först ska jag hänga tvätt och laga mat.
Kl 18 cyklar jag till Lena.
AJ DÅ! då missar jag premiären på "Allsång".
Ja ja, det går säkert i repris.
Nu ska jag bara sätta mig ner och blunda en stund, prata med min man som är hemma med magsjuka i dag.
Han har varit sjuk hela våren tycker jag.(för stressigt på jobbet om ni frågar mig).
Men säga det till honom, det är som att prata med en vägg.( tjurstupp)
Snart, SNART har vi semester. Snart, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0