Semesterplanering

Jonny tänker och funderar vad vi ska göra på vår semester.
Jag orkar inte ens tänka.
Jag vill bara vara LEDIG.
Måste köpa en bikini så att jag kan åka på badet med Ludde.
Jag vill lata mig och slappa.
Dra upp husvagnen till Rämshyttan så att vi kan bo i den när vi är där.
Jag vill lata mig på båten och bada.
Det enda som jag är orolig för är att jag i slutet av sommaren inte känner att jag haft semester bara för att vi inte åkt bort någonstans.
Jag är ju så van att alltid åka hemifrån i flera veckor.
JA, Jag vet att jag är fånig.
Allt kommer att ordna sig.
Det är klart att vi kommer att få en underbart skön semester.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kom hit för tusan! Gubben behöver nån att bråka med! Båtar, va faan, släng er i snipan, vet ja. Jag hivar väl er över bord om jag behöver den själv. Ok Ok jag kanske behöver lite hjälp men det löser sig...

2007-06-28 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0