Snygga killar

Då var årets alla avslutningar avklarade.
Vi klarade oss från regn iår iallafall.
Läste i Aftonbladet om Häredalen, där hade de 1 dm snö i morse.......*ruskigt*.
Det är när man läser sådant som man kommer ihåg varförvi har flyttat från Norrland.
Efter examen så arbetatde jag några timmar sen tillbringade jag en timme på Gränby.
Åktehem och bakade en tårta och började med middagen.
Hämtade Jonny på arbetet och nu ska vi snart äta.
Jag tänker ta mig ett(eller två) glas vin till middagen.
Här har ni två snygga killar som slutade skolan i dag.
image173   image174

Kommentarer
Postat av: Nina

Trist att inte få vara med på skolavslutning. Här är det tradition att föräldrarna ska vara med när dom går ut nian.
fina ponkar :o)

2007-06-14 @ 21:09:44
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0