Tack kära kolegor. Tack svt.se. Tack Jonas Gardell

Igår hade jag en trevlig kväll med mina kära kolegor från Humlan.
Började med lite vin och nötter på Lenas balkong mitt i stan.
Sedan gick vi till Åkanten och drack mer vin tillsammans med Fia.
(Lena åt).
sedan flyttade vi några bord närmare infravärmen( det blåste kallt vid Fyrisån).
Beställde en "Bishops Finger" (ale).
Kl 23.30 Ca kom Jonny och hämtade mig.
I morse så såg jag på allsång på skansen när jag åt frukost och drack mitt morgonkaffe.
Tack vare www.svt.se
Där kan man titta på nya och gamla repriser.
Världens roligast hemsida.
Jag kan sitta i timmar och kolla på program från 70-80- talet.
Ikväll ska jag läsa, jag har längtat hela dagen efter att få gå och lägga mig och läsa.
jag fick blodad tand i förrgår när jag sträckläste Jonas Gardells senaste bok om Juha som heter " Jenny".
Har ni inte läst hans triologi så föreslår jag att ni gör det i sommar.
Spelar ingen roll vad ni tycker om författaren så är dessa tre böcker ett måste.
Bok 1 En komikers uppväxt
Bok 2 Ett UFO gör entré
Bok 3 Jenny
image210  image211  image212
 Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska läsa men det finns en massa böcker i vårt"bibliotek" som
jag aldrig läst, så någon bok ska jag nog hitta.
Först ska jag väl hitta på en middag
Grönsaksoppa och våfflor tror jag det får bli.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Först Ernst och nu Jonas! Var ska detta sluta!

2007-06-27 @ 21:07:08
Postat av: Nina

Du måste ju ha ett riktigt kort juuuh.. ingen heffa...

2007-06-27 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0