Tant Doktorn

Ja, vad säger man....
Sjukskriven till semestern på 50 %.....*suckar*.... hon tyckte inte att jag skulle ropa hej ännu.
Bara för att jag inte har lika ont så betyder inte det att jag inte behöver vila.
Hon såg att jag är precis lika svullen som jag har varit hela tiden.
Hon sa också att jag tillhör det "tåligare slaget".
Jag ska inte räkna med att komma tillbaks på heltid ens efter semestern
Jag ska ringa henne i slutet av juli och då sjukskriver hon mig ytterligare.
Hon sa att jag inte skulle räkna med att få tid hos ortopeden före semestern.
Remissen gick iväg den 18 maj.
De har en 3-månadersgaranti på ortopeden och den går alltså ut den 18 Augusti.
Sen måste de skicka mig vidare till nästa sjukhus.
Inga svar hade kommit från röngen.
Hon säger att det antagligen inte kommer att visa något ändå.
Miniskskador syns inte på röntgen.....nähä!
Det kändes tungt.....usch.
Hur berättar jag det på jobbet i morgon då?
De har det så tungt ändå.
vojne! vojne!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Illa, men det är också för j-k-l-g-t att unga människor ska behöva gå så länge och vänta på medicinmannen!
Men skit i det - i sommar badar du och ditt dåliga ben i Rämen!
Stor kram

2007-06-12 @ 20:11:29
Postat av: Linda

Du får se det positivt att du ska ju bli helt bra i knät. Bättre att du får vila ordentligt. Men jag tycker att A måste sätta in någon för dig om det blir att du blir borta ett tag framöver.
Kram på knät!

2007-06-12 @ 21:20:35
Postat av: Linda

Du får se det positivt att du ska ju bli helt bra i knät. Bättre att du får vila ordentligt. Men jag tycker att A måste sätta in någon för dig om det blir att du blir borta ett tag framöver.
Kram på knät!

2007-06-12 @ 21:20:43
Postat av: Nina

Du är så liten å klen maggis shape upp, get a grip, kom igen, kör på, hej å hå. :o)
Å du TA HAND OM DEJ! Viktigt!

2007-06-12 @ 21:31:37
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0