Gäääääsp!!

Idag har det varit full fart alltså.
Var först på ABC-kurs på Slavsta förskola mellan kl 8-11.
Skyndade mig tillbaks till mitt arbete för att hinna till lunchen.
Jobbade till kl 16.30.
Fort hem för att laga middag och fräscha till mig.(sånt tar längre och längre tid tycker jag)
Kl 17.45 skulle jag möta en kolega inne på stan för att gå på föreläsning..
Inte en parkeringsplats gick att uppbringa.
Kl 17.53 fick vi parkering långt åt h-vete.
Sprang till ATRIUM.
Satt på föreläsning(Mattematik i förskolan) mellan kl 18-21.
Hem för att mötas av ett katastrofområde.
Det såg ut som Beirut när jag kom hem, disk och grejer överallt.
Plockade iordning det mesta och nu ligger jag här dödstrött. Irriterar mig på grannen som har tv med nåt jävla suroundsystem vägg i vägg med mitt sovrum.
Jag låter som en riktig gnällkärring, håller kanske på att bli det .........huga.....hemska tanke.
I morgon stänger jag, men sen är det HELG!!!!
FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0