Föreläsning, förortsungar och pannkakor.

Ska på föreläsning snart på Ekonomikum.
Del 2 av en kvinlig föreläsare från Helsingborg.
Vet inte om jag har ro att sitta hela kvällen och lyssna, det är så mycket annat som händer just nu.
Men vad jag kommer ihåg så var hon bra och rolig att lyssna på.
Hon pratar b la om barn i förskolan med invandrarbakgrund.
Nu ska jag hämta Jonny på jobbet, har varit lite lat i em. Skulle ha behövt städa här men jag orkde inte.
Skulle behövt åka och handla men orkade inte.
Jag kollade på film istället, Förortsungar, den var bra.
Jag har stekt pannkakor och tvättat och hängt en maskin också. Så lite duktig har jag varit.
Nu sticker jag ..........vi ses vid horisonten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0