Kaffesugen

Sitter här och väntar på att kaffet ska puttra färdigt.
Jag är väl knäpp jag.
Idag börjar jag kl 11, men tro inte att jag kan sova....nädå....upp som vanligt bara.
Jag ska skjutsa Jonny på jobbet vid 8-tiden.
Sen åker jag väl till mitt jobb även fast jag inte börjar förrän kl 11.
Jag har en del att skriva, sådant som jag inte hinner annars.
Jag har tex inte skrivit upp en enda övertidstimme på hela terminen.
Sen ska jag planera lite för sommarfesten och kanske ta en promenad runt Årsta om det inte börjar regna.
Måste ringa doktorn idag också, jag är ju inte ett dugg bättre i mitt knä och på Onsdag ska jag börja arbeta heltid igen. Jag är lite orolig over hur det ska gå.
Ahhh, nu kom Jonny med mitt kaffe.
Det finns nästan inget som går upp mot morgonkaffet.
Tänk när man är på husvagnssemester och man sitter där i förtältet en solig, härlig sommarmorgon.
Nästan hela campngen sover och där sitter jag med min dagbok och mitt morgonkaffe.
Nu längtar jag till semestern!!! Det kanske inte blir någon husvagn i år.
Vi kanske satsar på att åka ut en del med båten iställlet.
Det är ju inte heller fy skam.
Sommar, sommar sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0