Klämdag

Idag är jag ledig!.
Jag jobbade in mina timmar idag i början på veckan.
Det är grått och trist i dag igen.
Det har regnat inatt.
Jag läste vädret, och där stod det att vi skulle få sol och 19°C i morgon.
Vi hoppas att det skiner upp under dagen.
Idag ska jag på stan med Knut.
Vi ska köpa present till Minea som fyller 18 år i morgon.
Sen ska jag hem och laga middag. Kl 17 cyklar jag till Sofia på "After Work".
Det är vi i festkommitén som är bjudna.
Vi ska planera det sista till sommarfesten nästa fredag.
Det är en himmla massa festande på mig...hihi....men det är skoj. Jag gillar det.
Jag är en riktig "festprisse" jag.
Vi ska ha fest på temat: Linné.
Låter kanske lite trist, men vi har planerat en massa skoj.
En sak är säker om Kamomillens förskola: Vi har ALDRIG tråkiga fester.
Alla är alltid glada och pigga på det mesta.
Då är det skoj att planera fest, när man vet att de flesta kommer att tycka det är roligt.
Här i Uppsala blommar Hägg och Syrén för fullt, det är så häääärligt här på våren.
Det är vackert och det doftar så gott.
Här får ni en regngrå bild på vår Hägg och Syrén nere på gården.
Tagen från min balkong.
image122
Jag älskar våren! med en massa konstiga ledigheter och
heeeela låååånga somaren framför oss.
Tjingeling.



Kommentarer
Postat av: cinis

Tur att man har din logg att läsa när man e lite deppig..puss puss Love you so swetten rin

2007-05-18 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0