Laddad till tänderna...

På lördag är det schlagerfestival.
Jag har samlat några festivalvänner, vi ska sitta hr hemma och heja på Sverige tillsammans.
Förra året gjorde vi likadant med Carola. Vi kommer att satsa lite pengar också.( typ 20 kr).
Förra året vann Linda.
image95
I år ska vi heja på The Ark, men jag tror inte att de har en vinstchans faktiskt. Lite synd.
Men " The worrying kind" är inte en av deras bästa låtar precis. Annars är jag ett stort The Ark- fan.
Jag har lyssnat på de andra ländernas bidrag och jag ÄLSKAR turkiets låt......LYSSNA!

Kommentarer
Postat av: Nina

Aa den va hipphoppig och Helt ok!

2007-05-10 @ 20:14:52
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Manda

Tja! Fan va snygg bakgrund du har!! Hur har du gjort?!? Tjenixen

2007-05-10 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0