Lite till

Jag måste ju passa på att skriva nu när jag kan....hihihi......fy, vad jag känner mig busig...tihi!
Calle håller på att nojja över vilka kläder han ska ha på sig idag när han ska åka till Cosmonova på Naturhistoriska muséet i Stockholm, med klassen.
Jag blir lite "avis", det är roligt att åka dit.
Knut är ledig idag, han ska åka Eckerö-linjen  med några kompisar. De ska festa och köpa öl till studenten.
Man behöver ju bara vara 18 för att få köpa öl på Eckerö-linjen.
Själv ska jag sticka på jobbet snart.....usch!.....NERVÖS!.....(vad larvig jag är)

Kommentarer
Postat av: Nina

Citat maggan: Själv ska jag sticka på jobbet snart.....usch!.....NERVÖS!.....(vad larvig jag är)
Vad är du nervös för???

2007-05-31 @ 22:59:32
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Nina

jaha..*skratt*.om man läser allt så förstår man bättre :o)
Lycka till!!

2007-05-31 @ 23:01:09
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0