Morsdag.

Det är rena sommarvärmen idag.
22°C i skuggan utanför mitt köksfönster. Sådana här dagar saknar jag att ha en egen trädgård. Man kommer liksom inte ut på samma sätt när man bor i en lägenhet.
Det är tur att jag har det jobb jag har, där är man ju ute flera timmar per dag.
Idag skulle vi ha åkt till bälingekyrka på konfirmation, men Jonny och jag känner oss lite hängiga så vi stannade hemma istället. Jonny tror att han har halsfluss.
I morse väckte mina barn mig med kaffe på sängen och ett litet paket. De är så rara.
Jag fick tre små flaskor med duschcreme från BodyShop. De luktar jättegott.
Eftersom det är morsdag så får väl jag bestämma middag.
Jag är faktiskt sugen på pizza!!
Men jag har inga kontanter hemma så i så fall så måste någon hämta ut det...... vem orkar??
Minéa vill gå ut i solen, men Knut ligger fortfarande.
Jag och Minéa kan gå ut och sätta oss på en filt i parken.
Måste ta en huvudvärkstablett först, mitt huvud dunkar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0