Presenter

Syrran fyllde nyss 50. Hur svårt var inte det att hitta en bra present åt henne?
Lars fyllde 14 förra söndan, hans presenter ligger på hallbyrån och har lite svårt att komma iväg upp till Jämtland.
Det var inte heller helt enkelt att komma på nåt sjysst till honom.
På söndag ska vi på konfirmation till Lövstalöt. Det är Frida Romppalas tur att "konfa" sig. Jag ska köpa något från oss och Fam Egnelöv.....*jätteenkelt*.....NOT!
Knut tar studenten.......vad vill han ha då?......inte vet jag!
Cina fyller snart 40( fast till henne tror jag att jag vet.....hihi.....)
Igår skulle "pappsen" ha fyllt 72 år! Det känns lite underligt att tänka på. Man har svårt att föreställa sig dem som gammla. Till honom skulle jag ha köpt en god whiskey och en bra jazzskiva tror jag.
På söndag är det morsdag.....jag ha önskat mig ett halsband på GOSPEL, men det lär jag väl inte få. Jag får aldrig det jag önskar mig för att Jonny tycker det är så tråkigt.
Men om jag inte får det så går jag och köper det själv.
image129

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag önskar mej en städad lägenhet kanske en god middag och ev en liten blomma! Vad tror du jag får? Jag får nog bara vara snäll är jag rädd :o)

2007-05-22 @ 21:09:38
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0