Så var det med det...

Sommarfesten är avklarad.... jag tror de flesta hade roligt och var nöjda med festen.
Jag kom hem kl 3 i morse tror jag.
Men idagär jag pigg iallafall. Ingen huvudvärk, inte trött....skööönt.
det var ingen vidare rusning på mina kolegor att efterträda oss som festkommité, så vi får väl se till hösten vilka som vill fortsätta vara festfixare.
Det är ju viktigt att de som är med tycker att det är roligt att fixa, annars blir det inga skojiga fester.
Varsågod, här kommer några bilder från igår.
     
Tistlarna               Maskrosorna              Ormbunkarna           Hundkexen
     
En liten menuett  Ullen i Norsk kareoke    Uppvisning        I Evigheeeet...       

Kommentarer
Postat av: Anita

De e fusk! Jag vill också ha arbetskamrater att ha fest me. Inge kul att va chef va det gäller det.
Anita

2007-05-27 @ 00:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0