Sköna söndag

Solen försöker titta fram genom lite dis idag, det är 11°C.
Har precis läst ett mail från min svärfar, han ska på klassträff i helgen. Gud! vad roligt tänkte jag.
Jag skulle tycka att det vore jätteskoj med en klassträff och se hur alla har förändrats.
Vi hade en träff 10 år efter vi slutat nian, men inget efter det. Jag väntade på en inbjudan 2002 då vi firade 20 år, men ingen kom. Det var väl ingen som hade tagit tag i det helt enkelt.
I år är det 25 år sen man gick ut nian på Storsjöskolan, helt otroligt.
Men jag skulle vara skitnervös inför en sån träff.
Vissa av  oss har ju "förändrats" mer än andra om man säger.
Familjen ligger fortfarande och sover, jag ska väl sätta på lite kaffe, slänga fram en lax på diskbänken så att den tinar till middan.
Ha ha ha......apropå diskbänk ja, igår skulle jag sms:a till Jonny och säga åt honom att lägga fram en kyckling på diskbänken.
När man skriver med T9 så hittar ju telefonen egna ord.
Så när jag skickat meddelandet så ser jag att jag skrivit att han ska lägga fram kycklingen på fiskbanken.
Hur f....n kan telefonen välja det ordet. "Fiskbanken" kan väl inte vara vanligare än ordet "diskbänken".
Teknikens under, jag fattar ingenting...hihi.
Ha en skön Kristi Flygare så ses vi vid horisonten.
image121

Kommentarer
Postat av: Nina

Määäe jag använder offta fisbanken när jag smsar :o) det är ju ett jättevanligt ord.

2007-05-17 @ 14:00:48
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0