Yesterday and today

Igår em tog ju Jonny bussen till Sundsvall. Han kom fram vid 21-tiden och fick gå i regn flera km till okq8-macken där bilen stod. Betalade och skulle köra hem.
Då dog BILJÄVELN igen, men startade på en gång igen.
Jonny höll på att få en hjärtatack.
Det gamla felet med att BILJÄVELN stannar är alltså inte fixat som vi trodde.....fuck fuckeli fuck fuck fuck !!
Han körde iallafall hem bilen så nu står den i garaget.
han kom hem trött och hungrig 00.30 i natt.
Jag lärde mig hur man ändrar bakgrund på sin blogg igår, och hur man lägger in filmer från youtube.
Alltid något. Jag har blivit världens bloggnörd.
Idag tror jag inte att jag ska göra många knop.

Allt det här med bilen har sugit musten ur mig.
Jag ska kanske ta en promenad och laga en god middag.
Det är vad jag har energi till.

image86


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Vad jag tycker synd om er!

2007-05-05 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0