Äntligen hemma hos kompisen.

Efter en så´n här låååång dag på jobbet så är det skönt att få sätta sig i soffan med sin kompis.
Min kompis som finns här för mig i vått och torrt.
Jag läser genast eventuella komentarer på min blogg.
Sedan går jag vidare till släkt och vänners bloggar.
Sen läser jag Magnus Ugglas blogg (ett måste).
Så läser jag Aftonbladet.
Sedan kollar jag igenom Blocket om det kommit in några sjyssta soffor och sängar.
Kollar in kvällens tv-program ( ikväll är det Heroes).
Jag "Googlar" på lite bra bilder till bloggen.
Skriver en ny egen blogg.
Kollar de andras bloggar igen.
Går in på www.bloggtoppen.se och läser min statistik.
Kollar in några roliga klipp på www.youtube.com
Om jag missat något roligt program i helgen så brukar jag se "reprisen" på svt:s hemsida.
Det känns sköönt att ha en riktig vän.
En vän att lita på.
image532
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Jomenvisst, nog e de så alltid!

2007-11-07 @ 21:10:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0