At Home

Hela (nästan) Fam Munther är hemma idag(nästan).
Ludde hade feber igårkväll så han får vara hemma från skolan idag.
Min magen beter sig fortfarnade kusligt så jag stannar hemma idag med.
Jonny halkade på väg till bussen i morse och knäckte till ryggen.
Han linkade hem och arbetar hemifrån idag. (han är ok, men det gör ont på sidan och ner mot ändan)
image621
Calle har sovmorgon till kl 12.
Den ende som klev upp i morse och åkte till arbetet var Knut.

Jag får nog inse att jag måste SKIPPA JULFESTEN i kväll!!
Trist!
Men jag kan ju inte åka på fest och smitta mina kolegor med den här skiten (hahaha...det är humor).
Nu ska jag dricka en samarin och ta en värktablett mot mitt "ont i knä"...
Stackars, stackars min magen!

Måste försöka få undan all tvätt i vardagsrummet också( det hände inte så mycket här hemma när jag var på kryssning)
Inge skoj att fixa adventsfint med vardagsrummet full av ren tvätt.
Åååå....nu fick jag lite "julpirr".....jag har väntat på det.
Julpirret kom sent i år.
SNART ÄR DET JUL!!!
image622


Kommentarer
Postat av: Gubben

Lugn! Asså, finns på lager, typ!

2007-11-30 @ 09:54:52
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ni får väl ta hand om varandra ni sjuklingar.Jonny skall äta Voltaren som är muskelavslapplande, jätte bra!
"Knoga bägge nävarna och snappla av!"

2007-11-30 @ 10:45:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linda

Synd att du inte kan vara med ikväll! Kommer att sakna dig. Vad är en fest utan Maggan? Krya på dig Kram kram :-)

2007-11-30 @ 14:51:58
Postat av: Anita

Jasså du forde i alla fall...busunge där!

2007-11-30 @ 20:33:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0