Buss

Nu är det lite snö och is här i Uppsala så nu får cyklen stå.
Jag törs inte cykla nu.
Jag tar därför bussen på morgonen.
Idag börjar jag kl 7, då måste jag ta bussen som går 06.08.
Byta buss i stan och ta 9:an som går 06.21.
Det är precics så att jag hinner.
Jag är på jobbet 06.40 (tidigt) men om jag tar en senare buss så kommer jag för sent.
Bilen är fortfarande hos mecken, han tror att det kan vara styboxen i allafall, fast den andra mecken sa att det inte var den.
VAD SKA MAN TRO??.
BILJÄVEL!! (den heter så)
Nu måste jag sätta fart innan jag somnar....Guud vad trött jag är.
Igår när jag klev upp så här tidigt så kunde jag ju åka hem ett och lägga mig en stund, men idag slutar jag kl 16....SUCK!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, det kostar att ligga på topp!

2007-11-27 @ 08:56:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: cinis

Hjälp Hjälp..jag e nykter. De va mycke roligare å va full.puss

2007-11-27 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0