Fest

PÅ lördag är det stor fest.
Fialej har fyllt 50 år.
Hurra!  Hurra!  Hurra!  Hurra!
Vi är många från jobbet som ska gå.
DET SKA BLI SÅ SKOJ.
Men så kommer vi till problemet( det finns alltid ett problem).
Vad ska jag ha på mig???
Var på stan förra veckan och kollade på kläder.
Det som jag ville ha var för smått och de kläder som passade var FULA!!
Jag vill inte se ut som en tant bara för att jag är tjock.
Varför ser man ut som Cindy Peters i alla kläder som är sydda till tockisar?
Kan man inte designa vanliga kläder fast några storlekar större bara.
Man ser ju ut som 7 rum och kök i allt man tar på sig.
Det är ruskigt.
Måste alla skjortor vara klockade från armhålorna?
Klänningarna är storblommiga och byxorna har karushkaband i midjan.
Det är RUSKIGT!
Jag gör ett nytt försök på Gränby i morgon efter arbetet.
Gina Tricot kan ha något.
Sedan de började med XL så kan t om jag hitta något där.
Jag lägger väl in bilder från festen på min blogg på söndag så får ni väl se om jag ser ok ut eller om jag ser ut som ett storblommigt spöke.
image574


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker att du är fin i det som du tar på dej, är säker på att du hittar något!

2007-11-15 @ 20:31:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag vet exakt hur du känner dej..

2007-11-15 @ 22:33:38
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0