Jävla cykel, buss & bil.

Usch! Vad jag svär åt allting nuförtiden.                          image586
Bilen, cykeln, bussen......men ingenting fungerar ju.
Cykeln stod på jobbet över helgen så jag fick ta bussen på jobbet i morse.
Kl 06.00 gick jag till busshållsplatsen, men inte kom bussen som jag trodde inte.
Den kom inte förän 06.15.
Jag tycker ofta att det är så, att tidtabellen på webben inte stämmer överens med tidtabellen nere på busshållsplatsen.
Så skulle jag sms:a mig en biljett i morse, men inte kom det något svar inte.
Jag blir sur om de dragit 20 kr från mitt telefonkort nu.
När jag skulle cykla hem idag så hoppade kjedjan två ggr plus att jag hade pyspunka.
Sista biten fick jag gå.
Jag har ont, jag kan inte gå.
På Onsdag skall meck nr 3 kolla på vår bil.
Jag törs inte ens tänka på hur lång tid det kommer att ta eller hur mycket det kommer att kosta.
Nu ska jag ta mig en tupplur, jag är helt slut efter cykelturen och jag klev faktiskt upp före kl 5 i morse.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Du kan göra som din syster. Vänd upp och ttta på de bra korten. Det kom en buss, ett hjul är helt, ett knä gör inte ont, ja, du vet!

2007-11-19 @ 15:50:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0