Mulle Meck och Skallebang

Jonny är just nu i garaget och försöker byta den där givaren på biljäveln( den heter så).
Om vi har tur så är det den som är felet.
Har vi otur så är det INTE den och då har vi slösat 1000 kr på en givare plus att vi inte vet vad vi ska göra med bilen då.
Själv sitter jag i köket och håller tummarna och håller i huvudet som håller på att sprängas i småbitar.
Det är biligt med vin på nation.
Det känns i dag vill jag bara meddela.
Men vilken TREVLIG fest det var igår.
Fia hade ordnat det såååå bra.
Det var god mat, många tevliga tal och sånger.
En oförglömlig kväll helt enkelt.
Här kommer lite bilder ( gissa vem som är sällskapets linslus?)
 Simon, Linda & Maria
    Jag♥Simon= SANT
  Linda & Jag
 Maria, Linda  & Simon

  Simon & Heléne
 Linda och Lena

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att du inte tog alla bilder som jag blundar på :-)

2007-11-18 @ 13:21:30
Postat av: Gubben

Håller tummarna jag med! Men du, är det inte lite barnarov?

2007-11-18 @ 13:53:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Anita

Jag håller med....tycker du skall hålla fingrana i styr - inte hålla bara tummarna! ;-)!
De e kul me fester, tycker jag med!!!! Och du ser jätte fin ut, vad köpte du för kläder förutom nya jeans?

2007-11-18 @ 14:15:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maggan

Jag köpte tröjan som jag har på mig på bilderna, den är lika som den svart/röda men denna har texten "Rock Band Wanted". Passar mig tycker jag.

2007-11-18 @ 14:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0