Ont

Jag har ont.
Ont överallt.
Ont i knät ( det onda)
Ont i det andra knät också.
Ont i fötterna, mest den vänstra.
Jag har ont i den högra överarmen.
Jag har ont i magen ( magkatarr).
Jag har ont i ryggen och baken ( ischias).
Just nu har jag ont i bihålorna.
Igår slog jag mig på tummen så att jag fick en blodblåsa.
ONT!!!
Visste e re syndast om mig i hela världen??
Visst?
Var på apoteket idag och köpte artrosmedicin.
Jag provar väl en månad och ser om det hjälper.
Min läkare sa att den medicinen hjälpte en del och del inte.
Jag har så ont nu att jag haltar hela tiden när jag går.
Så nu är jag villig att testa allt.
Usch, jag är bara 41 och går som en gammal tant.
Visst e re syndast om mig?
Visst?
Jag behöver lite tyck synd om nu.
Min familj är så trött på att jag har ont så de orkar inte tycka synd om mig längre.
Stackars, stackars mig....
Vaaaaa?
image534


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt du är :-)

2007-11-09 @ 17:36:37
Postat av: Lena

Ja, visst e re syndast om dig!!!!

2007-11-09 @ 18:31:06
Postat av: frida

gud vad du liknar en tjej som jag jobbar tillsammans med på de här kortet, och de roligaste är att hon oxå heter maggan =) kram

2007-11-09 @ 19:08:08
Postat av: Gubben

Kom får du en calva!

2007-11-09 @ 21:11:44
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0