Snö och möblera om.

I natt snöade det.
Marken är aldeles vit.
Jag vill inte ha snö, usch.
Det är jobbigt.
Alla tror att jag blir jättelycklig av snö bara för att jag är jämtlänning.
I Jämtland ska det vara snö, men här nere kan det få vara snöfritt.
Termometern är snart uppe på nollan så då försvinner den väl kan man hoppas.

Today´s the day.
Killarna ska byta rum.
Det kommer att bli sååååååå stökigt överallt.
Ludde har plockat ur sin hylla på övervåningen.
Alla hans saker ligger överallt.
Bokhyllorna i hallen ska tömmas och flyttas (till vardagsrummet så länge)
Luddes vita hylla ska ner i hallen och fyllas med böcker.
Luddes garderob ska flyttas ner i datarummet.
Vi måste tömma hela Luddes rum på grejer för dit upp ska Calle flytta.
Han ska upp med sin tv-hylla, bäddsoffan från datarummet och en av bokhyllorna från hallen.
Ludde måste rensa bland sina grejer och bara ta med sig
en LITEN del av allt till det nya rummet.
Knut ska flytta in sin garderob i datarummet också, samt ta bort sitt vitrinskåp som han har
på rummet, för att få mer SPACE.
Det kommer att bli en lååååång dag.
Fortfarande sover alla men snart är kaffet klart och DÅ går reveljen.

Ta ta raa taaaaa !!!!
image536


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ser man på! Nu vet du hur jag har det!

2007-11-10 @ 23:12:29
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0