Sovmorgon

Varje onsdag har jag sovmorgon till kl 09.00.
Alltså jag börjar då, jag får sova till kl 7 om jag vill.
Det känns hääärligt.
Men jag är så van att vakna före kl 6, så jag vaknar av mig själv långt före klockan.
Typiskt när man äntligen får sova.
Idag blir en låååång dag.
Först arbeta mellan kl 8.55 - 17.10, sedan avdelningsmöte till kl 19.00.
Tror ni att någon av killarna har börjat bära ur sina rum för att byta???
Näää....inte då.
Vi har sagt att själva flytten av möbler ska ske på lördag och att deras hyllor ska vara tömda då.
Jag tror inte att någon av dem kommer att ha burit en pryl innan lördag.
LATMASKAR!!
Det är något underligt med tonåringar, allt är jobbigt.
Jag kommer inte ihåg att jag var sån, men det är ju så längesen så att jag har väl glömt hur det var.
Jag tycker att det är IRRITERSAMT iallafall.

Jag: kan du duka bordet?
Tonåringen: VA FAAN!!

Jag: jag vill att du plockar upp från golvet på ditt rum.
Tonåringen: ORKA...

Jag: Kan du ta med dig soppåsen när du ändå ska gå ut?
Tonåringen: MEN, VA FAAN......ORKA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag förstår inte....känner inte igen något av detta!;)

2007-11-07 @ 09:05:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Lena

Precis så har jag det också.
Två tonåringar plus Cenneth!!!!!!!!!!

2007-11-07 @ 11:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0