Sunset

Satt nyss på balkongen och tog en BACARDI BREEZER tillsammans med min man.
Vi tittade på solnedgången och pratade.
DET är livskvalité tycker jag.
Vi har varit på stan och shoppat trots att jag är sjuk.
Vi var tvugna eftrsom vi har ett födelsedagsbarn här i morgon.
Jag KAN inte bara vakna i morgon och säga: Sorry, det blev inga paket
 för jag har varit sjuk och bilen är på verkstan.
Så jag stoppade i mig ett par alvedon och så tog jag och Jonny bussen ner på stan.
Vi hade tur att hitta vad vi sökte till ett rimligt pris.
Men nu får Jonny laga middagen för jag ska vila.
 Så här vackert var det nyss från vår balkong.
(syns inte så bra på bilderna, ni får använda er fantasi.)
image481 image482

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0