Swoooosh....

Veckorna bara susar förbi i 100 knyck.
Jag hinner inte med.
I morgon är det 50 års fest.......redan.
Nästa vecka drar vi på rock weekend.
Julen närmar sig med stormsteg.
Snart är det vår och sommar.

 Apropå ingenting så blir det fint här hemma bara allt blir färdigt.
Jag har deadline nästa helg.
Det måste vara snyggt när Cina kommer.
Vill ju inte visa vilken svinstia man lever i.
Jag köpte jättesnygga gardiner på Jysk.
300 kr för hela vrdagsrummet.'
DET KALLAR JAG ATT FYNDA!!
Vårt sovrum får vi ta hand om efter jul tror jag.
Ska ringa hyresvärden och försöka få vårt och Knuttes rum omtapetserade.
Köket skulle också behöva sig en omgång.
Nu ska jag ta mig ett glas vin och sätta mig framför tv:n.
(det blir nog idol ikväll iallafall).

Köpte nya jeans på Lindex men de var FÖR SMÅ.
Jag köpte samma storlek som jag redan har på ett par jeans från Lindex, men dessa var mindre.
HATA!!
Nu måsta jag t vår BILJÄVEL( den heter så) till Gränby igen i morgon.
DEN FUNKAR JU INTE.
Skit, skit, skit....
Jonny måste ändå till Mekonomen och hämta en hallgivare som han beställde idag.
1000 spänn åt helvete om det inte är den som det är fel på.
Vi måste ju chansa.
JÄVLA BILJÄVEL !!!( den heter så)





Kommentarer
Postat av: Anita

Varför skiljer det så på samma storlek för?! Sånt kan ju göra en tokig!

2007-11-16 @ 21:39:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0