Vecka 47

I morgon är det måndag....igen.
Den här veckan ska jag:

*  Städa ur klädkammaren.

*  Hänga in mina och Jonnys kläder i klädkammaren.

*  Tvätta och packa mina kläder till helgen.

*  Tona håret.

*  Städa.

*  På tordag är det personalmöte och DÅ KOMMER CINA!!

*  Jag måste handla.

*  På tisdag ska Ludde till tandläkaren.

*  Bädda rent i sängarna.
* På fredag drar vi på HÅRDROCKSKRYSSNING.
Listan kommer nog att bli längre men just nu orkar jag inte tänka mer.
Jag läste någonstans att man ALDRIG skulle ha " att göra listor" som var längre än tre grejer om man inte skulle bli utbränd.
Mina listor består alltid av minst tio punkter men inte blir jag utbränd inte.
Jag har inte den personligheten som kan bli utbränd.
Jag är nog alldeles för lat.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jaha du! Du e som jag, mina att göra listor ser lika ut och fylls på hela tiden. Men det funkar så att man skall flyttar det man inte hinner till nästa dag. Sen skall du prioritera MÅSTEN, det som absolut måste göras, tex gå på boloaget, städa toaletter, bädda rent,handla osv.
I Love You!

2007-11-18 @ 20:14:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0