1 timme

Nu är jag ledig i 1 timme innan personalmötet börjar.
Man får inte sitta på arbetet och blogga även fast det är på min fritid.....lite dumt tycker jag.
Så nu är jag riktigt busig....hihihi.
Såg en soffa på JYSK som jag vill ha.
(Kolla här, längst bak i "veckans erbjudande")
Den finns i rött eller camel, jättesnygg ( iallafall på bild)
Men det är en del annat som skall inhandlas hos oss innan det blir tal om någon ny soffa.

Det känns lite segt att stanna på arbetet i 3½ timme till när man varit här sedan 6.45 i morse.
Mina ögon faller snart ihop.
Ops, nu kommer chefen.
see you later.

Kommentarer
Postat av: Anita

Busfrö där!

2007-10-09 @ 20:41:50
Postat av: Knutte

Finns i färgerna rött och CAMEL???
Vilken färg har en Kamel?

2007-10-09 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0