Bloggmusik & Huvudvärk

Lyssna gärna på lite bra musik meda ni läser min blogg.
Nu har jag krånglat med att få hit en mediaspelare till bloggen.
Jag gör spellistorna själv, så om ni har några önskemål på musik så ska jag se vad jag kan göra.
Men eftersom detta är en rockenrollblogg så spelas endast denna musikstil här.
Har man önskemål om annat så får ni önska någon annanstans
eller skaffa er en egen musikspelare till er egna blogg......hihi.
Idag är jag hemma och är sjuk, vet inte vad det är för fel på mig.
Jag har haft huvudvär hela helgen.
Vaknade på lördagmorgon med sprängande huvudvärk. Jag trodde jag var stressad över att åka till Dalarna.
Innan man är iväg så ska man ju tänka till fem personer.
Huvudvärken gick över frampå eftermiddagen sen.
Igår vaknade jag också med dundrande huvudvärk, men då trodde jag att det kanske berodde på vinet och de antal glas Calvados som jag intagit under lördagskvällen.
Huvudvärken gav med sig frampå eftermiddgen igen.
Men när jag nu vaknade i morse med samma elaka "skallebang" så börjar jag tro att jag håller på att bli förkyld.
Jag känner mig febrig, men Jonny säger att jag inte känns varm, så jag vet inte.
Nu ska jag lägga mig och somna om och hoppas på att huvudvärken lugnar sig igen.
JAG AVSKYR HUVUDVÄRK!!!
Man kan inte tänka eller ens existera med huvudvärk.
Nu skulle man ha haft sånna där migräntabletter.
image411

Kommentarer
Postat av: Anita

De e tyck synd om dej idag då!?

2007-10-15 @ 11:48:13
Postat av: Gubben

Vet du va? Va go och gla! Det går över...

2007-10-15 @ 13:00:58
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: cinis

Superbra musik..kommer snart å piggar upp dej. Risken är väll att du har en dundrande huvudvärk när jag åker hem..hi hi

2007-10-16 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0