Födelsedagar

Det stundar en del födelsedagar framöver.
Den 13 oktober fyller Ludwig 13 år......Tänk va!!!.....min lilla bebis fyller tonåring.
Han önskar sig ett Wii (ett tv-spel från Nintendo), detta kostar "endast" 3000 kr (begagnat på blocket).

Eller en ny mobiltelefon.......billigt??    Näää!....Inte de jag har sett iallafall.

Ett PSP( mobilt tv-spel att ta med), pris ca 2500.

Hahaha....ja, men det är som sagt bara önskelista, då får man faktiskt önska vad man vill.
Han önskar sig allt möjligt som är japan-inspirerat. eftersom Manga är ett av hans stora intressen.


Den 16 Oktober fyller Ammi, min svärmor 60 år.
Hon vill inte ha några presenter alls har hon sagt.

Vi får väl se hur det blir med den saken.
(Gubben är tyst)
Tror inte mina killar går med på att åka till farmors födelsdagsfest utan paket faktiskt.

Den 2 November är det dags för Knut att fylla 19 år.
Han blir glad om han får pengar och en platta bärs, tror jag.
  
Nu tjänar han ju egna pengar, men de går åt som smör i solsken.
(förstår inte vem han ärvt det av??)
En fest ska jag åtminstonde bjuda på (har man tur så får man vara med).




Kommentarer
Postat av: Anita

Ja visst är allt annorlunda!
Tänk när vi var barn, vi önskade oss brevpapper, böcker och på sin höjd nya skridskor.....eller hur? ;) ( inte ett dugg sant men man kan ju alltid försöka lura nån stackars nutida ungdom).

2007-10-02 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0