Le Parcour

Knut kom hem från jobbet med andan i halsen.
Jag ska börja träna Le Parcour .....sa han.
Jag och Jonny satt som frågetecken????
Va, sa Jonny till slut.
Ska du köpa löparskor??
Näää....Le Parcour ( lö parkor) sa Knut igen, med ett finurligt leende.
Hampus kommer snart hit och hämtar mig så ska vi gå till Röbo och träna.
Gå ut på Youtube och kolla vad det är, sa han och gick ut genom dörren tillsammans med Hampus.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Ett som är säker är att han kommer att slå ihjäl sig.
Lilla Knutte som aldrig gillat det där med sport och röra på sig för mycket.
Hur ska detta sluta??
Kolla in filmen så får ni också reda på vad Le Parcour är för något.
Kolla på hela filmen, killen är helt fantastiskt duktig.

Kommentarer
Postat av: cinis

förbered dej på att tillbringa julen på sjukhus med knutte i mumie förpackning...De ser lite farligt ut för en data nörd..nej då..han fixar de säkert me lite blåmärken här å där..mee tarsan you jane

2007-10-08 @ 19:34:33
Postat av: Gubben

Överraskningarnas tid är inte förbi...

2007-10-08 @ 20:18:19
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Linda

*Haha* Det var lite skojigt :-).

2007-10-08 @ 20:24:57
Postat av: Anita

Ja jag säger då detsamma, än är inte undrens tid förbi OCH hahahaha det var MYCKET skojigt. Skynda er till apoteket och ladda upp med smärtstillande, plåster, lindor och annat ni kan behöva. Eller åk och hämta honom och och fråga vad droger han går på.

2007-10-08 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0