Nya kläder

Jag ska snart åka på kryssning.
Då behöver jag lite nya sjyssta kläder att ta på min feta lekamen(förlåt Maggan).
Det är inte alltid helt lätt att hitta coola kläder när man väger 0,1 ton( nästan).
Gina Tricot har äntligen börjat med storleken XL, så där brukar jag hitta nästan alla mina kläder nuförtiden.
Fick även ett reklamblad från LINDEX idag, där såg jag en JÄTTEFIN top.,,,,,,VILL HA!!!
 Den kostar bara 129 kr, som hittat. Finns i en massa färger, men jag tror nog att svart blir bäst.

Måste hitta något snyggt att ha på mig på Fias 50 års fest också.
Vill ha en klänning med snygga pants, benvärmare och mina gamla Jodpurs(skor för er som inte vet)(fast svarta)
Jag tror att det skulle vara lite snyggt.
FAKKIST!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så jävla roligt dåå... :o)

2007-10-19 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0