Snuva

Hemma från jobbet .....igen!.
Det blir två karensdagar på en månad......suck!
Men vad ska man göra när man är såååå snorig att man knappt
kan andas, helt igen täppt, feber och infekterad i hela huvudet.
Jag har känt att det varit på gång några dagar men det tog lång tid innan förkylningen bröt ut.
Har varit uppe nu ett tag och velat hit och dit om jag ska gå eller inte, till slut
bestämde jag mig för att stanna hemma.
Nu är det bar det värsta kvar, att ringa och tala om det på jobbet......inge kul.
Det är körigt som det är där.
Dumma, dumma, dumma snuva.
Jag vill inte vara sjukskriven igen.
Jag vill inte ringa.
Jag vill inte snyta mig.....igen.
Stackars Jonny har heller inte sovit inatt, han har vaknat varje gång
som jag snytit mig och vänt mig och sörvlat och kraxat.
Snart får jag ta en till alvedon, då hoppas jag att jag kan sova några timmar igen.
Men först ska jag ringa på jobbet.....Usch....Jag vill inte.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag sa ju att du hade bihåleinflamation! Du skulle ju gå till doktorn sa jag ju!

2007-10-30 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0