Studiedag

Idag har jag studiedag hela dagen.
Vi börjar på Fyrisborg k 08.00.
Det kommmer dit en föreläsare som ska prata om utemiljön.
Lunch äter vi på förskolan, sen är det enhetsplanering hela eftermiddagen.
Jag slutar kl 17.00, typiskt på min tidiga dag när jag egentligen ska få sluta kl 13.30.
Men det blir fiiiina komptimmar istället.
Jag är dunderförkyld, snorar och snörvlar som bara den.
Men en studiedag ska jag nog klara av hoppas jag.
Jag ska ta "BILJÄVELN"( den heter så), så slipper jag cykla och bli ännu kallare.
Calle och Ludde har höstlov så de har väl precis ätit frukost när jag kommer hem i em.
De är ena riktiga sjusovare.
För Knuts del är det slut på lovdagar, han har fått mer jobb denna vecka, så han jobbar heltid.
På fredag ska han tydligen vara ledig, det var sp lite barn då.
Passar ju bra eftersom det är hans födelsedag.
19 år, helt otroligt. Min lilla kille.....oj oj oj.
Nä, nu får jag ila.
Hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0