Vicken pubrunda

Anita hade rätt!
Kvällen slutade på Etage.....hihi.
Det blev en redig barrunda.
Vi började som sagt på Pitchers kl 19.
Där åt vi deras hamburgertallrik och tog två öl.
 Vid 21-tiden, när vi hade betalat och gått därifrån så frågade jag Jonny hur mycket det kostade?
- 220 kr svarade Jonny!! och kollade kvittot, de hade glömt tabetalt för maten, 200 kr!
Rika som troll gick vi vidare till O´Connors.
Där var det fullt ös, medvetslös.
Två irlänska killar höll stämningen uppe med Irlänsk musik.
Kl 23 och tre öl senare så gick vi vidare till Etage.
Där var det massor med folk, jag tordes inte sjunga.
Kanske berodde det på att jag inte hade "min" Simon med mig.
Kl 00.30 gick vi till bussen som vi hade missat med en ½ timme..... typiskt.
Upp till Dragarbrunn och tog en taxi hem.
Hemma satt det tre killar och spelade tv-spel i soffan.
Jag stekte ägg och baconmackor.
När killarna kommit i säng efter kl 2 så dök jag med.
Jag svingade mig på puten så att eijderdunen yrde (som pappa Bosse skulle ha sagt).
Nu sitter jag här och känner huvudvärken sakta komma smygande.
Jag ska mota Olle i grind genom att ta en dubbel magnecyl och hoppas att det går tillbaka.
Jag vill inte vara bakis i dag, jag ska ju ut och vittja mitt svampställe.
Ha en skön söndag alla vänner.
Pöss å Kläm på er.

Kommentarer
Postat av: Anita

De va ju de jag sa, Etage i alla lägen! Nu skall jag städa ...tror jag...om jag orkar/vill/måste.

2007-10-07 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0