Dagens i-lands problem.

1. Grey´s Anathomy går samtididgt som Heroes på en annan kanal.
2. Vad ska vi äta till middag? Lax?, fläskfile?, kyckling?, biff?, lasagne?eller pizza?
3. Bilen är på verkstan....Ååå, NEJ!....Då måste vi åka buss.
4. Undrar vilka skor jag ska ta på mig idag? Det blir svårt när man har 20 par att välja mellan.
5. Det finns INGENTING att se på tv:n, trots att vi har 59 kanaler att välja mellan.
6.

Listan kan göras hur lång som helst.
Jag menar att hur eländigt saker och ting än verkar, så har vi det rätt bra i alla fall.
Trots opererade knän och BILJÄVLAR, så har jag det bra.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja, dessutom är du ju VAKEN!

2007-09-20 @ 07:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0