Heja Bälinge!!

image357
Idag gäller det.
Vinner Bälinge idag, så vinner de hela serien.
Spännande va!!
Fotboll i Div 4 kan vara spännande när man har en egen Simon som spelar.
Jag och Lenita ska åka ut till Bälinge kl 14 och hejja fram Bälinge till seger (hoppas vi)
Simon är skadad.
Han har fått en smäll på läppen och ser tydligen förjävlig ut säger han.
(har svårt att tro på det).
Jag får inte ta med mig kameran och föreviga honom iallafall.
Han är väl rädd att bilden hamnar här på bloggen så småningom.
Själv känner jag mig lite hängig idag.
Ont i huvudet och lite illamående.
Inget som inte lite frisk luft och fotboll kan bota.
Nu ska jag vika tvätt och fixa med disken, väcka Ludde och Sätta igång tvättmaskinen.
Måla mig också, man måste ju vara snygg när man ska på fotboll.
image358

(P.S Simon kommer inte bli glad över att jag lagt in den här bilden på honom)


Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt! :-)

2007-09-15 @ 18:07:32
Postat av: Anonym

Gubbens energi är inspírerad av hans svärdotters - fniss...
Fast du har nog sysselsättning utan tokerier som han, Gubben, hittar på.

2007-09-15 @ 18:50:23
Postat av: Anita

Jag saknar fotbollen, jäkla Emil som la av!

2007-09-15 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0