Musikens Hus

Idag ska jag på föreläsning i detta HATHUS.
Musikens Hus som kostat oss Uppsalabor milijarders kronor.
Vi har Sveriges fattigaste skola och omsorg, men ett Musikens Hus har vi råd med....NOOOOT.
Jag har sagt att jag aldrig skall sätta min fot i detta bygge.
Men vad gör man när chefen lägger en föreläsning där.
Det heter Medarbetardagar för oss i kommunen.
Jag har inget val, jag MÅSTE gå dit.

Först ska jag passa på att åka och handla innan vi lämnar in bilen på verkstan igen i em.
Kl 11.30 ska jag hämta Jonny på arbetet, vi ska äta lunch tillsammans.
Om 1 vecka är min sjukskrivning över, då är det slut med sådant lyx som att äta lunch med sin man.

Var på långpromenad i går.
Det gick bra, mitt knä höll.
Så jag gör ett nytt försök ikväll.
Tror jag ska göra som Jonny och leta rätt på en stegräknare.
Han gick 120 000 steg förra veckan.

JÄVLIGT FULT ÄR DET OCKSÅ...........Uppsala musik och kongress!!
image367


Kommentarer
Postat av: cinis

Jonny är verkligen jätte duktig..10 0000 e bra,,120 000 e skit bra. Vilken puddingar han å hans arb kolleger
kommer att bli till våren.. jag har två stegisar. ska leta i mina lådor så skickar jag en till dej.puss hälsa lag data nissar från mej..lag heffa klumpar ska ta rom

2007-09-24 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0