Nyopererad

Nu är jag hemma från sjukhuset.
Lite yr i mössan fortfarande.
Illamående och hungrig samtidigt, en konstig kombination.
Operationen blev en besvkelse.
Jag har inte en meniskskada som läkaren trodde, utan mitt bakre korsband är delvis av och är utan elastisitet.
Min värk beror på min artros och kommer därför inte gå över.
Artros är kronisk och jag kommer därför aldig bli helt bra i mitt knä.
Jag kommer med träning kunna bli bättre, men aldrig helt bra.
Vikten har givetvis en stor beydelse för hur bra jag kommer att må i framtiden.
Att gå ner i vikt är inte helt lätt men jag ska försöka.

Nu måste benet i högläge.
Maggan ska inta ryggläge framför tv:n och gråta en skvätt över min deprimerande situation.
Det är inte utan att man känner sig lite uppgiven.
All denna värk utan resultat......SUCK och DUBBELSUCK.
Det är syndast om mig i världen just nu tycker jag.
image341



Kommentarer
Postat av: cinis

Inte konstigt att du haft så ont, Puss å blås

2007-09-04 @ 19:47:26
Postat av: Linda

Massor med pussar och kramar på dig

2007-09-04 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0