operation

I morgon kl 07.30 skall jag infinna mig på Samariterhemmets kortvårdskirurgiska avdelning.
Jonny följer med mig.
Vi har fortfarande ingen bil så vi får väl ta bussen in och taxi hem.
Det känns lite pirrigt, men det ska bli skönt att det blir gjort.
Jag har ju gått så länge och haft ont nu.
Sen ska jag börja promenera.
Tänk att kunna gå utan att få ont.
Det som är så självklart för de flesta.

Jag vill verkligen komma igång med att motionera litegrann.
Jag har ju gått upp lite i vikt de här månaderna när jag bara suttit utan att röra mig ett endast dugg.
Kolla in den här workout videon.
Det kanske blir nåt sen när man inte har ont längre.

Kommentarer
Postat av: Linda

*HAHA* Den är så jäkla bra :-D

2007-09-03 @ 14:35:35
Postat av: Gubben

Tänker på dig i morgon! Kram!

2007-09-03 @ 19:18:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: cinis

Hoppas du inte har allt för ont nu, tänker på dej..

2007-09-04 @ 12:53:13
Postat av: Linnéa.

HAHHAHAHHAHAHA!!! Den här måste jag sno! :D

2007-09-04 @ 23:21:53
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0