Röra på fläsket, en trasig tröja och hoppa i sängen

Idag tänkte jag ge mig ut och resa.
Tänkte att jag ska ta bussen till mitt arbete.
Jag måste lämna mitt sjukintyg bl a.
Sen är det ju roligt att bara träffa alla en liten stund och snacka lite skit.
Det känns ok att gå på benet idag.
Jag måste fortfarande ta värktabletter men det ska nog gå bra att åka buss ändå.
Jag håller nämligen på att bli tokig här hemma.
Orkar inte längre sitta här som en padda och GLO.
Måste ut och träffa lite människor.
Jag måste nog vara en extremt social människa, jag har suttit här i två dygn bara och håller redan på att bli komplett galen av att inte få träffa någon utanför familjen.

Sen ska jag berätta att jag har SORG idag.....*suck*
Min "nya" vita tröja från GinaTricot har gått sönder.........Buhuhu.
Den har fått tre hål på ryggen, tyget ser helt slitet ut, jätte konstigt.
Först tänkte jag gå tillbaks med den, men jag orkar inte bråka för 150 kr.
Jag får väl helt enkelt köpa en ny.
Men jag ÄLSKADE den tröjan.
(Dagens i-landsproblem)

Nä, nu ska jag hoppa i Knuts säng så att han vaknar ordentligt.
Han lovade igår att han skulle äta frukost med mig idag......Just det!
100 kg mamma!!!.....Det är en rolig lek.....tycker jag.....kanske inte Knut.....vi får se hur glad han blir är jag lägger mig på honom.....hihihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0