Schwäääng

Vet inte vilken rubrik jag skulle hitta på till dagens blogg.
Vet inte vad jag ska skriva om heller.
Vet inte vad jag ska göra idag.
Vet inte riktigt hur jag mår idag, känner mig lite förvirrad faktiskt.
Vet inte hur Facebook funkar (har ni lagt upp er där?)
Tror jag har huvudvärk, men jag vet inte säkert.
Vet inte vilken middag vi ska äta ( men det är lite för tidigt att tänka på middagen nu va?)
Vet inte var alla blomflugorna kommer ifrån ( det kanske är bananflugor).
NÄ! I dag vet jag inte så mycket verkar det som.
Jag borde nog sova lite till, tror jag är trött.
MEN JAG VET INTE!
image348

Kommentarer
Postat av: GUBBEN

Kolla
http://gubben.webblogg.se/

2007-09-09 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0