Sjukskriven och en blå flodhäst

Nu kommer jag att vara helt sjukskriven i 2 veckor.
Som det känns just idag så har jag ganska ont.
Såren stramar och så länge jag har hela benet lindat så går jag inte så bra.
Jag har tre hål runt knät.
Hela benet ska vara lindat i 3-4 dagar.
Efter dessa dagar kan jag linda av det och byta sterila kompresser på såren.
Sedan lindar jag bara runt själva knät, då blir jag genast lite rörligare.
Stygnen ska jag ta bort om 2 veckor hos distriktsköterskan.
Men redan om några dagar så kan jag ut och gå.
Om två veckor ska jag kunna cykla.
Idag tänkte jag börja kolla på första säsongen av Beverly hills, som jag lånat av Linda.
Lyssna på nya Ozzy-skivan och drömma om min hårdrockshelg.
Snart kan jag svänga mina lurviga igen, förhoppningsvis lite bättre än före operationen.
Men det är som sagt inte säkert.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Aj, aj, aj. Trösta dig med att det bara kan bli bättre...

2007-09-05 @ 17:07:36
Postat av: cinis

kommer ihåg in viss noshörning på swedenrock som dansade var morgon. fniss fniss. Synd vi bor så långt ifrån varandra annars kunde vi ha promenerat tillsammans

2007-09-05 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0