Ångest

Jag hatar att vara sjuk.
Jag kan inte slappna av och bara acceptera att jag måste ligga där jag ligger.
Jag plockar med tvätten fast jag inte orkar.
Tittar ut genom fönstert och tänker på min promenad som inte blir av idag.
Står vid spisen och fixar käk till min familj fast jag inte har någon matlust själv.
Har ÅNGEST för att jag inte är som vanligt.
Tänker på mina arbetskamrater som måste slita nu när jag inte är där
( fast de har ju världens sötaste vikarie, så det är inge synd om dem)


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm....En liten godbit till vikarie :-)

2008-04-08 @ 18:10:46
Postat av: Nina

Jag har oxå ångest. Mest för att jag måste möta dryga kommentarer och blickar när jag kommer tillbaka.
Man ska skämmas för att man är sjuk

2008-04-08 @ 20:03:55
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Gå å lägg dej...sa jag! :o/

2008-04-08 @ 20:32:49
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0